![]() |
|
![]() |
|
Term IT Helpdesk bestaat niet meer in 2020donderdag 19 april 2012, 08:34:00Recent heeft IT dienstverlener PEAK-IT een Rondetafelbijeenkomst georganiseerd. Tal van toonaangevende organisaties gaven hun visie over de toekomst van de IT Helpdesk. De belangrijkste conclusie is dat de nieuwe IT Helpdesk een nog duidelijkere tweedeling zal kennen. IT managers in Nederland verwachten dat een groter deel van de Helpdesk in de toekomst volledig geautomatiseerd zal zijn. Een ander deel van de Helpdesk zal juist gefocust zijn op specialistische kennis en persoonlijk contact met de eindgebruiker. De performance van een IT Helpdesk zal steeds meer getoetst worden aan de mate van tevredenheid van de eindgebruiker. Deze eindgebruiker wordt een steeds grotere rol toegedicht binnen IT beheer. De term IT Helpdesk vervaagt langzaam en zal in 2020 zeker uit het IT landschap zijn verdwenen. |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (87)Ontspanning (252)Overig (383)Bedrijven (215)Personeel (62)Vakantie (77)Milieu (15)Wetenschap (14)Kunst (2)Laatste 10 berichtenBoek over adoptie, identiteit en reizen door Sri Lanka — met opbrengst voor een goed doelNieuwe poëziebundel ‘Rauwe Rouw’ vangt het onzegbare van verlies in indringende taal. Nieuwe poëziebundel ‘Rauwe Rouw’ vangt het onzegbare van verlies in indringende taal. Nieuw boek biedt steun aan overbelaste mantelzorgers Nieuw boek “HOCUS, FOCUS… Foetsie!” van Stefan Bongaerts laat je lachen door de chaos van ADHDPERSBERICHT: Het Fibromyalgie Selfcareboek - over rouw, opnieuw beginnen en de kracht van zelfzorgNieuw prentenboek: De avonturen van Ridder DaanAankondiging nieuw Young Adult queer boek van Schiedamse schrijver Mark Verwiel"DE ONVOLTOOIDE?...Verschijning feelgood boek Onverschillig, een luchtige romance |