Connaxis Internet Marketing: ´creatief, ethisch en nauwkeurig werk´dinsdag 08 juli 2008, 15:53:28Zoekmachine optimalisatie: een creatieve zoektocht naar de beste niche-woorden
Een zoekmachine optimalisatie (SEO) die op de juiste manier is ontwikkeld, zou gebaseerd moeten zijn op een grondig onderzoek naar de juiste sleutelwoorden en combinaties daarvan, omdat organische hoge plaatsingen in zoekmachines voor de juiste termen de beste internetreclame vormt die er te krijgen is. Dit verschijnsel wordt ook wel pull-marketing gemoemd: de potentiële klant vindt ú in plaats van andersom! Connaxis Creative Outsourcing kan u hierbij helpen; in dit artikel vertellen we over onze aanpak.
Simpel gezegd omvat SEO het proces van het toepassen van het gezonde verstand bij het onderzoeken van uw bedrijf en haar diensten. Daarnaast is het belangrijk te onthouden dat u en de zoekmachines dezelfde mening delen: U wilt méér bezoekers naar uw website en dat is precies wat zoekmachines zoals Google u willen geven, mÃts u over de meest relevante en en populaire website beschikt! Het Internet Marketing team van Connaxis helpt haar klanten om te voldoen aan deze vindbaarheids-criteria.
Zoekmachine optimalisatie: “ethisch en nauwkeurig werkâ€
Zoekmachines prikken vandaag de dag gemakkelijk door trucs heen zoals cloaking, onzichtbare sleutelwoorden en andere vormen van zoekmachine fraude. Veel machines zoeken vandaag de dag voortdurend naar dit soort black hat SEO’s en hebben spam detectors. Natuurlijk, ethische zoekmachine optimalisaties zijn arbeidsintensief een tijdrovend, maar dat is precies de manier waarop Connaxis voor u wenst te werken.
Elke dag verschijnen er nieuwe ‘SEO tools’ op internet die binnen enkele uren verbijsterende resultaten beloven voor de positie van uw website. Connaxis gelooft hier niet in en meent dat deze ‘services’ slechts goed zijn in het opslokken van bandbreedte van zoekmachines en hun ontwikkelingsbronnen.
Wij beschouwen het zoekmachine optimalisatie proces niet als iets geheims, iets dat verborgen zou moeten blijven. Integendeel: het doorgronden van de werking van zoekmachines en het kiezen van de juiste sleutelwoorden en -zinnen is absoluut fundamenteel voor het hele SEO proces.
Connaxis beschouwt zoekmachine optimalisatie daarom als een onderwijsvorm: we proberen voortdurend up-to-date te blijven in de wereld die SEO heet. Onderzoek naar alternatieven en suggesties en interactieve dialoog met de klant leidt vaak tot de beste ideeën. Een beginnende SEO aanpak voor een klant zou het volgende moeten inhouden:
Inleving: het volledig begrijpen en doorzien van uw core business en de door uw bedrijf aangeboden producten en/of diensten.
Populariteit brontekst: we zullen de bestaande website analyseren op de belangrijkste sleutelwoorden, wat ons zal helpen om het SEO onderzoek op de juiste manier op te zetten. Hoe populair zijn de door u gebruikte woorden op de website, de sleutelwoorden, de omschrijving en de toegepaste titel? Anders gezegd: hoe vaak wordt een woord of een woordcombinatie in een bepaalde periode letterlijk in een zoekmachine ingetypt?
Concurrentie: we analyseren de meest concurrerende websites op brontekst en woorden op de website, zodat we populaire zoekwoorden kunnen gebruiken in onze optimalisatie.
Suggesties: met de totale lijst van meest populaire sleutelwoorden in bezit, zijn we in staat om aanvullende suggesties op bestaande sleutelwoorden te genereren.
Populariteit / concurrentie: we zetten populariteit af tegen heersende concurrentie op het internet. Op deze manier ontdekken we wat de nichesleutelwoorden zijn die we voor de optimalisatie van uw website kunnen gebruiken.
Optimalisatie: we implementeren de beste sleutelwoorden in uw website en voegen een aantrekkelijke titel en omschrijving toe, waarbij we populaire woorden slim combineren, uw contactgegevens weergeven en binnen de tekenmarges blijven voor weergave in de Google zoekresultaten.
Inbound links Bedrijven | http://www.creative-outsourcing.com
|