home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 18 week 51 | |
Cloud computing maakt de Servicedesk medewerker belangrijker!maandag 29 april 2013, 14:05:13Recent heb ik een discussie geleid over de rol van de ICT Servicedesk met de komst van cloud computing. Nu is cloud computing een breed begrip. In dit geval hebben we het over de volgende vormen gehad: Infrastructure as a Service (IaaS), Platform as a Service (PaaS) en Software as a Service (SaaS). Deze vormen kunnen zowel in een public, private en hybrid cloud vorm aangeboden worden. Voor de discussie over de rol van de ICT Servicedesk maakte deze vorm eigenlijk niet uit. |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (81)Ontspanning (251)Overig (382)Bedrijven (215)Personeel (62)Vakantie (77)Milieu (15)Wetenschap (14)Kunst (2)Laatste 10 berichten"DE ONVOLTOOIDE?...Verschijning feelgood boek Onverschillig, een luchtige romance DOORSPEK 100 -twieë-JUP en "DRUP" - de speultuinBesneeuwde webcams: voorspelde sneeuw valtPoepediepoep en KackediekackBob Kosse helpt organisaties vernieuwen met nieuw boek: SOPHIA De Wijsheid van Wendbare OrganisatiesWie zijn de Noorse broeders?Tweede dialectbundel Loot18De Indo Paragnost - Autobiografisch |