![]() |
|
![]() |
|
Benchmark voor IT helpdesks verbetert support prestatieswoensdag 18 mei 2011, 11:13:27IT dienstverlener PEAK-IT constateert dat IT-managers vaak geen goed beeld hebben van de performance van de IT helpdesk. Met de introductie van de IT Helpdesk benchmark - speciaal gericht op de Nederlandse markt - geeft PEAK-IT bedrijven de mogelijkheid de prestaties van hun IT helpdesk te vergelijken met andere bedrijven in dezelfde branche. IT managers krijgen met de benchmark inzicht in het functioneren van hun IT helpdesk en kunnen op basis van gerichte KPI’s de juiste strategische keuzes maken. De informatie binnen de benchmark wordt periodiek verzameld middels bedrijfsbezoeken of een online survey. De IT helpdesk benchmark van PEAK-IT is uniek in Nederland. Alle deelnemende bedrijven krijgen de eindresultaten in een duidelijke rapportage gepresenteerd. |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (87)Ontspanning (252)Overig (383)Bedrijven (215)Personeel (62)Vakantie (77)Milieu (15)Wetenschap (14)Kunst (2)Laatste 10 berichtenBoek over adoptie, identiteit en reizen door Sri Lanka — met opbrengst voor een goed doelNieuwe poëziebundel ‘Rauwe Rouw’ vangt het onzegbare van verlies in indringende taal. Nieuwe poëziebundel ‘Rauwe Rouw’ vangt het onzegbare van verlies in indringende taal. Nieuw boek biedt steun aan overbelaste mantelzorgers Nieuw boek “HOCUS, FOCUS… Foetsie!” van Stefan Bongaerts laat je lachen door de chaos van ADHDPERSBERICHT: Het Fibromyalgie Selfcareboek - over rouw, opnieuw beginnen en de kracht van zelfzorgNieuw prentenboek: De avonturen van Ridder DaanAankondiging nieuw Young Adult queer boek van Schiedamse schrijver Mark Verwiel"DE ONVOLTOOIDE?...Verschijning feelgood boek Onverschillig, een luchtige romance |