home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 19 week 04 | |
Benchmark voor IT helpdesks verbetert support prestatieswoensdag 18 mei 2011, 11:13:27IT dienstverlener PEAK-IT constateert dat IT-managers vaak geen goed beeld hebben van de performance van de IT helpdesk. Met de introductie van de IT Helpdesk benchmark - speciaal gericht op de Nederlandse markt - geeft PEAK-IT bedrijven de mogelijkheid de prestaties van hun IT helpdesk te vergelijken met andere bedrijven in dezelfde branche. IT managers krijgen met de benchmark inzicht in het functioneren van hun IT helpdesk en kunnen op basis van gerichte KPI’s de juiste strategische keuzes maken. De informatie binnen de benchmark wordt periodiek verzameld middels bedrijfsbezoeken of een online survey. De IT helpdesk benchmark van PEAK-IT is uniek in Nederland. Alle deelnemende bedrijven krijgen de eindresultaten in een duidelijke rapportage gepresenteerd. |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (82)Ontspanning (252)Overig (383)Bedrijven (215)Personeel (62)Vakantie (77)Milieu (15)Wetenschap (14)Kunst (2)Laatste 10 berichtenPERSBERICHT: Het Fibromyalgie Selfcareboek - over rouw, opnieuw beginnen en de kracht van zelfzorgNieuw prentenboek: De avonturen van Ridder DaanAankondiging nieuw Young Adult queer boek van Schiedamse schrijver Mark Verwiel"DE ONVOLTOOIDE?...Verschijning feelgood boek Onverschillig, een luchtige romance DOORSPEK 100 -twieë-JUP en "DRUP" - de speultuinBesneeuwde webcams: voorspelde sneeuw valtPoepediepoep en KackediekackBob Kosse helpt organisaties vernieuwen met nieuw boek: SOPHIA De Wijsheid van Wendbare Organisaties |