home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 18 week 47 | |
XCJ onwerpt wederom een schitterende verpakking voor het nieuwe trendy gember drankje GNGRdonderdag 28 juni 2007, 08:44:52Het nieuwe drankje GNGR wordt al enige tijd door Wort Organic b.v. geïmporteerd vanuit Australië en is onder de naam Wort Organic (wort is gember) al enige tijd verkrijgbaar. De uitstraling van de verpakking, met schilderij van Lord Frederik Leighton (de Flaming June) was beeld en merk bepalend. De naam Wort Organic is voor een groot deel van de Europese markt slecht toepasbaar. Naast de restyling van de verpakking was het bedenken van een beter klinkende naam van groot belang en diende de verdere uitstraling het natuurlijke, het relax effect van gember en de hoge kwaliteit van het product te tonen. |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (81)Ontspanning (251)Overig (382)Bedrijven (215)Personeel (62)Vakantie (77)Milieu (15)Wetenschap (14)Laatste 10 berichtenDOORSPEK 100 -twieë-JUP en "DRUP" - de speultuinBesneeuwde webcams: voorspelde sneeuw valtPoepediepoep en KackediekackBob Kosse helpt organisaties vernieuwen met nieuw boek: SOPHIA De Wijsheid van Wendbare OrganisatiesWie zijn de Noorse broeders?Tweede dialectbundel Loot18De Indo Paragnost - AutobiografischBoek Larie Bombarie – 25 jaar verwondering, frustratie en inspiratieIK KON HET NAVERTELLEN - true story VERTAALD |