home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 19 week 04 | |
Online chat stimuleert online salesdinsdag 26 mei 2009, 13:46:07Uit ervaringen van het Groningse bedrijf CoBrowser.net (www.cobrowser.net) blijkt dat online chat een positieve ondersteuning biedt binnen online sales. CoBrowser.net helpt bezoekers van websites tijdens het koopproces, een functionaliteit die nog vaak ontbreekt op e-commerce websites. Met cobrowsen surfen webwinkeliers mee met hun bezoekers en kunnen zij samen formulieren invullen of producten bestellen. Hierdoor groeit het vertrouwen en de beleving van een bezoeker en nemen de online verkopen toe. CoBrowser.net is actief voor tal van websites, verzekeraars en scholen. Cobrowsen is de nieuwste trend binnen virtuele hulp. Internet | http://www.cobrowser.net |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (82)Ontspanning (252)Overig (383)Bedrijven (215)Personeel (62)Vakantie (77)Milieu (15)Wetenschap (14)Kunst (2)Laatste 10 berichtenPERSBERICHT: Het Fibromyalgie Selfcareboek - over rouw, opnieuw beginnen en de kracht van zelfzorgNieuw prentenboek: De avonturen van Ridder DaanAankondiging nieuw Young Adult queer boek van Schiedamse schrijver Mark Verwiel"DE ONVOLTOOIDE?...Verschijning feelgood boek Onverschillig, een luchtige romance DOORSPEK 100 -twieë-JUP en "DRUP" - de speultuinBesneeuwde webcams: voorspelde sneeuw valtPoepediepoep en KackediekackBob Kosse helpt organisaties vernieuwen met nieuw boek: SOPHIA De Wijsheid van Wendbare Organisaties |