Mijn Bericht punt NL
RSS Feed home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 18 week 13

Reclamebureau XCJ biedt als eerste een unieke en innovatieve Reclame Chat via de site www.xcj.nl aan!

zaterdag 23 augustus 2008, 19:26:13

Chatten met XCJ!

Reclamebureau XCJ biedt als eerste een unieke en innovatieve Reclame Chat via de site aan!

Via de website www.xcj.nl van Reclameproductiebureau XCJ (uitspreken als ‘Ik Zie Je’) is het nu mogelijk om door middel van een unieke (zakelijke) Chat toepassing direct contact te maken met één van de medewerkers. Wachten op een antwoord is niet langer aan de orde, want bij het Reclame Chatten is een antwoord binnen enkele minuten gegarandeerd.

Voor wie?
Iedereen kan gebruik maken van de Reclame Chat. Wat te denken van een informatief gesprek, een kennismaking of wat voor een vraag dan ook. Wordt er een bericht verstuurd, dan is het antwoord snel en duidelijk zichtbaar. Zelfs meekijken via de webcam is mogelijk. Ideaal voor bestaande relaties die snel een conceptontwikkeling willen bekijken en/of bijsturen.

Chatten is niet nieuw, Reclame Chatten wel…
Chatten is niet nieuw, bekend is het chatten via MSN of via Hyves. Het zakelijk chatten wordt nog maar bij enkele bedrijven toegepast.
(Reclameproductiebureau XCJ is het eerste reclamebureau dat zakelijk Chatten toepast) en in de nabije toekomst nemen deze communicatievormen alleen maar toe. Het is een snelle en makkelijke manier om te communiceren met bestaande en nieuwe relaties. Overigens is chatten al volledig geaccepteerd en wordt het veelvuldig toegepast door de huidige generatie.

Gemak dient de mens
De Reclame Chat button is duidelijk zichtbaar op de website van XCJ en het gebruik is heel eenvoudig. De toepassing ondersteunt beeld, tekst én geluid waarbij iedere bezoeker de mogelijkheid heeft contact te maken. Zonder iets te hoeven instaleren!

Frank van der Meulen, directeur XCJ over het Reclame Chatten
Als Reclamebureau zoeken we voor onze relaties en voor het bedrijf zelf continu naar nieuwe communicatiemogelijkheden. Internet is natuurlijk een belangrijk medium geworden. Websites veranderden de afgelopen periode explosief van statische brochures naar een nieuwe interactieve informatievoorziening. Uitbreidingen in reactiemogelijkheden op gepresenteerde informatie leek even stil te staan en beperkt zich veelal tot de bestaande methodes als contactformulieren, mail, telefoon en fax. Het toevoegen van een live chat optie op onze site(s) zien we dan ook als een efficiënte, drempelverlagende en (zakelijk) vernieuwende contactmogelijkheid.

Geïnteresseerd?
Bedrijven die geïnteresseerd zijn in een zakelijke chat toepassing kunnen chatten, bellen, mailen, faxen of sms’en met XCJ.


Voor meer informatie over het Reclame Chatten kunt u kijken op www.xcj.nl of direct contact opnemen met XCJ.
XCJ Reclameproducties
Prof. Röntgenstraat 8
7311 AM Apeldoorn
Telefoon: 055 – 5786129 / 06 – 22406476
E-mail: info@xcj.nl
Fax: 055 – 5265707

Bedrijven | http://www.xcj.nl