home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 18 week 17 | |
Cloud computing maakt de Servicedesk medewerker belangrijker!maandag 29 april 2013, 14:05:13Recent heb ik een discussie geleid over de rol van de ICT Servicedesk met de komst van cloud computing. Nu is cloud computing een breed begrip. In dit geval hebben we het over de volgende vormen gehad: Infrastructure as a Service (IaaS), Platform as a Service (PaaS) en Software as a Service (SaaS). Deze vormen kunnen zowel in een public, private en hybrid cloud vorm aangeboden worden. Voor de discussie over de rol van de ICT Servicedesk maakte deze vorm eigenlijk niet uit. |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (81)Ontspanning (248)Overig (381)Bedrijven (214)Personeel (62)Vakantie (76)Milieu (15)Wetenschap (14)Laatste 10 berichtenTweede dialectbundel Loot18De Indo Paragnost - AutobiografischBoek Larie Bombarie – 25 jaar verwondering, frustratie en inspiratieIK KON HET NAVERTELLEN - true story VERTAALDWINDHOOS 'ook voor outsiders'DOORSPEK 100 -ein- aangeboden aan hospice MariaweideSneeuw 2023/2024: waar en wanneer ligt er sneeuw?Nederlandse B&B in Andalusië10 Tips voor een Gezonde Ouderdom: Je Gids voor Langdurige VitaliteitLoot18 schrijft tweetalige verhalenbundel |