home | archief | links | bericht plaatsen Sinds vrijdag 2 maart 2007, jaargang 18 week 16 | |
XCJ onwerpt wederom een schitterende verpakking voor het nieuwe trendy gember drankje GNGRdonderdag 28 juni 2007, 08:44:52Het nieuwe drankje GNGR wordt al enige tijd door Wort Organic b.v. geïmporteerd vanuit Australië en is onder de naam Wort Organic (wort is gember) al enige tijd verkrijgbaar. De uitstraling van de verpakking, met schilderij van Lord Frederik Leighton (de Flaming June) was beeld en merk bepalend. De naam Wort Organic is voor een groot deel van de Europese markt slecht toepasbaar. Naast de restyling van de verpakking was het bedenken van een beter klinkende naam van groot belang en diende de verdere uitstraling het natuurlijke, het relax effect van gember en de hoge kwaliteit van het product te tonen. |
CategorieInternet (178)ICT (50)Horeca (17)Bouw (38)Media (81)Ontspanning (247)Overig (381)Bedrijven (214)Personeel (62)Vakantie (76)Milieu (15)Wetenschap (14)Laatste 10 berichtenDe Indo Paragnost - AutobiografischBoek Larie Bombarie – 25 jaar verwondering, frustratie en inspiratieIK KON HET NAVERTELLEN - true story VERTAALDWINDHOOS 'ook voor outsiders'DOORSPEK 100 -ein- aangeboden aan hospice MariaweideSneeuw 2023/2024: waar en wanneer ligt er sneeuw?Nederlandse B&B in Andalusië10 Tips voor een Gezonde Ouderdom: Je Gids voor Langdurige VitaliteitLoot18 schrijft tweetalige verhalenbundelRecent verschenen: thriller ‘ms ZEEPAARD’ speelt in 2008, maar verhaalt over actuele problemen. |